Periti One -Light

Blot bogføring, ingen ekstra behov

Løsningen til dig der skal hurtigt i gang

Periti One – Light løsningen er til dig som er en mindre iværksætter virksomhed eller en mindre virksomhed, som blot har behov for at bogføre og opbevare bilag digitalt. Det får du i løsningen.
Hele ideen med vores Periti One løsninger, er at du som kunde kommer hurtigt i gang, uden bøvl.
Vi tilstræber os at din løsning kan være klar i løbet af 5 arbejdsdage, med forbehold for at du som kunde leverer det ønskede.

Det får du:

  • En Uniconta med finans, køb/salg og lager
  • Standard kontoplan, for den mindre virkomhed
  • 4 timers undervisning på Teams, med andre
  • 5*0,5 timers klippekort til support

Det skal du selv levere:

  • Logo og email
  • Indsætte data i Uniconta

Prisen er

4.995,- kr. ex. moms.
Og derudover skal du månedligt betale en licens pris til Uniconta.

Priserne er som følgende:
Standard: 1 bruger, ordre/indkøb, logistik
Kr. 397,- pr. mdr.
Ekstra bruger: Kr. 229,- pr. mdr.

Det indeholder løsningen:

I denne løsning får du det basale.
Det vil sige en Uniconta indeholdende det du har behov for, hvis du sælger og levere en varer, fx. en webshop, eller en ydelse.
Derudover vil du kunne opfylde kravene til den nye bogføringslov.

For at lære Uniconta at kende, kommer du til at deltage på et 4 timers undervisnings kursus, som foregår på Teams. Der kan være andre deltagere, men vi tager jer igennem de basale behov og funktioner, og skulle du have udfordringer, så har Uniconta et stort video kartotek, der går i dybden med flere funktioner.
Ellers kan du benytte dig af de klippekort der indgår i prisen. Når du har opbrugt dine klippekort er det muligt at købe flere.

Det vigtigste element i denne pakke er, at du som kunde selv er ansvarlig for at indlæse dine data i Uniconta. Dvs. evt. eksportere dem fra dit nuværende system og indsætte dem, eller selv udfylde de områder der er nødvendige for at systemet er oppe og køre.
Vi skal nok guide dig i hvordan du kommer i gang, men det er dit ansvar at indlæse dem.
Derudover skal du have et logo og en email som kan bruge i systemet.
Logoet bruges når der skal genereres fakturaer, følgesedler mm.

Når alt dette er gjort, har du et økonomisystem der kører, som ligger tilgængeligt i skyen og som kan tilgåes fra alle steder.
Desuden har Uniconta en app, der gør det nemt at scanne bilag

IT-sikkerhed

Book et uforpligtende møde

Den første time er gratis.

Skal vi komme ud og tage en uforpligtende snak om jeres ERP system? Så book et møde her også kommer en af vores konsulenter ud til jer. På mødet snakker vi om jeres løsning, og hvor i oplever gode ting og/eller udfordringer.

Du kan booke et møde her eller ringe 8630 9302.

D. 17 September afholder vi gå-hjem-møde om produktionsstyring i ERP systemet.