Den nye bogføringslov

Din virksomhed skal digitaliseres beskrive bogføringsprocesser digitalt opbevare bilag 

Dan dig et overblik over den nye bogføringslov.

Vi har lavet flere skriv omkring den nye bogføringslov, som du kan danne dig et overblik herover.

Er du klar til bogføringsloven?

Det hurtige overblik.

Kravene i den nye bogføringslov, forklaret.

De enkelte krav, udpenslet.

Den nye bogføringslov

Helt konkret, hvad skal der ske, hvornår.

Start i god tid

Hvornår kravet om digital bogføring træder i kraft, afhænger af virksomhedsform og omsætning.
Den tidligste deadline er januar 2024. Dette er dog ikke ensbetydende med, at man som virksomhed kan vente
til allersidste øjeblik. 

En ting er krav, en anden ressourcer
Der er rigtig mange ting, man skal være opmærksom på, når man anskaffer eller skifter ERP- eller økonomisystem.
Et af de væsentligste punkter er at sikre sig, at man har tid til at foretage de rigtige valg, samt at ens
leverandør har tid til at levere på disse valg.

 Når ovenstående er på plads, kan du begynde at gå videre i processen. 
Det betyder blandt andet at du sætter dig ind i følgende: 
– Hvilke processer har jeg, og kan de optimeres?
  – Har jeg nogle tilpasninger i mit nuværende system, som jeg har behov for i det nye? 
– Hvilke ting vil jeg gerne have i mit nye system? 

D. 17 September afholder vi gå-hjem-møde om produktionsstyring i ERP systemet.