CAD Partner

CAD Partners løsning håndterer  fakturering  bogføring  ordrehåndtering  projektstyring

CAD Partner har fået nem håndtering af daglig drift

Skift fra C5 til Uniconta

CAD Partner er en teknisk tegnestue med mere end 25 års erfaring i at lave brand-orienteringsplaner til brandvæsnet.

Anna sidder som tegnestueleder med personaleledelse, administration og den daglige bogføring og fakturering – så da det var tid til at skifte regnskabssystem fra C5 til Uniconta, var det Anna, der skulle køre det nye system ind.

Tre medarbejdere om én PC

Inden skiftet brugte de C5, der var installeret på én PC, som 3 af medarbejderne skulle deles om, når der skulle udføres forskellige opgaver i systemet. Det betød at de kun kunne arbejde i programmet én ad gangen – og at det skulle foregå på kontoret hvor PC´en stod.


Nu ligger deres økonomisystem i skyen, hvilket betyder at de kan arbejde i det på samme tid – også fra hjemmekontoret eller fra Barbados, hvor indehaveren hos CAD Partner, Beata, har arbejdet fra de sidste måneder.

Mere fleksibilitet og brugervenlighed for pengene

Større fleksibilitet var én af grundene til, at virksomheden valgte at skifte system. Derudover bliver der heller ikke længere lavet opdateringer til C5, hvilket betyder at de skulle betale den faste licens – men uden at der blev udviklet eller opdateret i systemet.


CAD Partner besluttede sig for, at de kunne få mere fleksibilitet og brugervenlighed for deres penge, ved at skifte til Uniconta.

CAD Partner

Et ”forbavsende nemt” skifte

”Det er gået forbavsende nemt” – sådan siger Anna, når man spørger hende hvordan skiftet til Uniconta er gået.

”Det var nemt at installere, jeg fik et kodeord og så har det bare kørt. Bo og Renée har sat systemet op i forhold til vores behov og hvilke funktioner, vi havde brug for”.

Anna og hendes kollegaer i tegnestuen har kørt med en gratis test-version, med deres egne data, i en måned før skiftet. Det gjorde de for at prøve af om det var et system, der fungerede for dem i det daglige.

Bo og Renée har stået til rådighed i hele processen og har vejledt og undervist i opstartsfasen.

Derudover er der mange gode videoer online, som Anna bruger, hvis hun selv vil lære om de forskellige funktioner i deres nye regnskabsprogram.

CAD Partner

Hvorfor valgte I Uniconta?

”Bo vejledte mig i det rigtige valg for os her og nu, men også i forhold til hvad der vil fungere for os på sigt.

Uniconta er fremtidssikret og skalérbart, og så skulle det være supergodt til projektstyring.

Derudover valgte vi det også fordi at det kan differentieres, så vi slipper for at skulle betale for en masse funktioner, som er unødvendige for os her og nu.”

Sparer både tid og penge med det nye system

Anna fortæller, at hun lige skal vænne sig til deres nye økonomisystem. Hun har været vant til at arbejde i C5, men synes at Uniconta er ret intuitivt.

Hun synes, at hun sparer nogle arbejdsgange i forhold til i C5 – eksempelvis når hun skal fakturere. Det sparer hende noget tid, som så er frigivet til nogle af hendes andre daglige opgaver.

Derudover oplever Anna, at det er nemt selv at tilføje et felt eller en funktion, hvor det i C5 var nødvendigt at kontakte en supporter, som så skulle kode funktionen. Den udgift har de ikke længere, da det er noget Anna og hendes kollegaer selv kan klare.

God overgang med Startpakken

Anna og hendes kollegaer hos CAD Partner benyttede sig af vores Startpakke tilbud, så de fra start af vidste, hvad de ville have af omkostninger til skiftet fra C5 til Uniconta.

Du kan læse mere om Startpakken lige her.

Er du i tvivl om hvilket system, der er det rigtige for dig? Så kontakt os for en snak om dine behov – vi sidder klar til at vejlede dig i valget af dit ERP-system.

Book et uforpligtende møde

Den første time er gratis.

Skal vi komme ud og tage en uforpligtende snak om jeres ERP system? Så book et møde her også kommer en af vores konsulenter ud til jer. På mødet snakker vi om jeres løsning, og hvor i oplever gode ting og/eller udfordringer.

Du kan booke et møde her eller ringe 8630 9302.

Support

D. 17 September afholder vi gå-hjem-møde om produktionsstyring i ERP systemet.