Kan vi skabe opmærksomhed med brochurer?

Hvordan kan vi skabe mere opmærksomhed omkring vores virksomhed?
Det kan vi ved at gøre noget andet end de andre, og derfor besluttede vi os for at sende almindelige breve ud til potentielle kunder.
Vi har designet og trykt en brochure, som kort fortæller læseren hvilke ydelser vi tilbyder. Denne sender vi så ud til virksomheder som kunne være mulige kunder for os.

Vi valgte denne her metode, og valgte e-mailen fra, da vi håber et fysisk produkt har større chance for at blive læst end en E-mail. E-mails har større chance for at ryge direkte i papirkurven, og er nem at overse i dagens mange mails.
Når brevet er sendt afsted, og en lille uge er gået, så ringer vi dem op, og hører om de har haft mulighed for at se på det der er blevet tilsendt.

Alt dette har vi gjort, da vi håber det skaber mere opmærksomhed omkring vores virksomhed.

I videoen herunder kan du se vores brochure. 🙂

 

D. 17 September afholder vi gå-hjem-møde om produktionsstyring i ERP systemet.