Vores leveringsproces

Leveringsprocessen i et ERP projekt følger oftest den samme skabelon.

Levering af et nyt ERP system

Der er flere områder der skal være styr på, når du skal have et nyt ERP system. Vi skitserer herunder skridtene hen mod et nyt system.

1: Først afholder vi et møde med jer. Her afklarer vi jeres ønsker og behov.

2: Derefter tager vi et kig på jeres processer og virksomheds opbygning.

3: Vi udformer et tilbud og en kravspecifikation

4: I får kravspecifikationen til gennemlæsning og godkender hvis den passer til jer.

8: Vi kommer ud til jeres virksomhed og holder workshops. Her underviser vi dine medarbejdere i det nye system. Samtidig snakker vi om deres behov til systemets opsætning.

7: Når du har valgt system, går vi i gang med opsætningen. Skulle du tidligere have haft tilpasninger, så er det nu disse laves.

6: Vi kommer med forslag til systemer. Oftest 2 stk. Så du har nogen og vælge imellem, måske du synes bedre om det ene end det andet.

5: Vi gennemgår jeres data og laver en oprydning i gammelt data.

9: Vi laver tilpasninger og gør systemet klar til overlevering.

10: Når vi har tilpasset systemet og gjort det klart, overleverer vi det til din virksomhed og i kan tage det i brug.

11: Efter overleveringen sidder vi klar til at supportere jer.

12: Skulle der være behov for det, så afholder vi flere undervisnings timer, således alle medarbejdere har helt styr på det nye system.

D. 17 September afholder vi gå-hjem-møde om produktionsstyring i ERP systemet.